2022. ápr 15.

Én- ek ( Jó és a rossz )

írta: Csillag M . Gyöngyi
Én- ek ( Jó és a rossz )

en-_ekjokep.jpg

 

Én- ek ( Jó és a rossz )

 

Ne kisérts, ne kínozz, távozz!

Nem akarom bennem légy rossz!

Ne akarj engem befolyásolni,

Nem tudsz sohase elátkozni.

 

Menj és élj ahogy te akarsz,

Addig leszek míg elkaparsz.

A jót igen, el lehet pusztítani,

A rosszat át lehet változtatni.

 

Nem szabadulhatsz el tőlem,

Te én vagyok, te meg belőlem.

Nem hallgatok a rosszra soha,

S te vagy a lelkemnek a pokla.

 

De nem lehetsz a megrontóm,

Mert én a jó, ezt nem hagyom.

S mindenki olyan ember lehet,

Van ki a jót, s ki rosszat szeret.

 

Bennem nem élhetsz, te ördög,

Bármennyire is nehéz, dühöngj.

Nem érdekelsz, el pusztít a jó,

Örök éltű lelkem, s nem halandó.

 

Budapest. 2022. 04. 07.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET Élet- morzsák Én- ek ( Jó és a rossz )