2022. feb 16.

Titkos vágyak

írta: Csillag M . Gyöngyi
Titkos vágyak

titkos_vagyakjokep.jpg

 

Titkos vágyak

 

 

 

Titkon álmodozom rólad...

Epekedve s szívem olvad.

Érted mindent megtennék,

Hozzád világból kimennék!

 

Titkon vágyom az ölelésed...

Hogy buja testem széttépjed!

S a szerelmed tűzében forrva,

Én szívemet lángra lobbantsa.

 

Míg gondolatban oly erős vágy,

A testem húrjain egy dalt játssz!

Kínoz a szerelem, s mondd miért?

Hogy tud ez ennyire fájni és kiért?

 

Homlokomon vízcsepp lepereg,

Akkora a vágyam, veled legyek!

Őrülten akarom azt hogy ölelj,

Forró száddal csókolj, perzselj!

 

Kiégtem hiszen nem sejtheted,

Nem értem, szerelmes lehetek?

Soha ne hittem ez megtörténik,

Mit tegyek, mire ez tisztázódik?

 

Nem és nem ezt nem tehetem!

Büszkeségem le nem vethetem!

Inkább titkon vágyok a szerelmére,

Mint hogy benne, csalódnom kéne!

 

Budapest. 2022. 02. 11.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Titkos vágyak