2022. feb 12.

A különc

írta: Csillag M . Gyöngyi
A különc

a_kuloncjokep.jpg

 

A különc

 

Makacs, önfejű tudom én mondtad,

Bizarr vagyok, hát lelked ne rontsad!

Különc vagyok, na és én nem bánom,

De édes, nem egyedül vagyok e világon!

 

Nagy szájú? Na és, kimondom előtted,

De édes, nem a hátad mögött rempőllek

Furcsa a kinézetem? Ó hát nem bánom!

Most, hogy elnyerted szívem, óh látom...

 

Nem vagyok én már jó neked, tudom,

Csak addig kellettem míg volt alkalom.

Megkaptál mindent, amit nő adhatott,

S még kérded, miért vagyok zaklatott?

 

Menj a fenébe, eddig jó voltam neked?

Mondd meg mi rosszat tettem veled?

Ördög és pokol az ilyen gonosz pasikba!

Felvágták a nyelvem? Te leszel felhasítva!

 

Soha többé nem kellesz, menj a francba!

Esnél bele, ugyanilyen bolond csajba!

De tudod a karma mindent is lerendez,

Bumeráng majd vissza csap, a fejedhez!

 

Budapest. 2022. 02. 11.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET Élet- morzsák A különc