2021. dec 21.

Köszi, jól vagyok...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Köszi, jól vagyok...

koszi_jol_vagyok_jokep.jpg

 

Köszi, jól vagyok...

 

Voltál e már valaha oly boldog?

Hogy egész álló nap zsibongj?

Mikor úgy érzed hogy szíved,

Telve s majdnem ketté reped?

 

S mikor éjjel mosollyal arcodon,

Várod, hogy szép álmot hozzon.

Kíváncsian fürkészed a holdat,

Hova repíti álmod az alkonyat.

 

S reggel örülsz az ébredésnek,

Hálát adva napnak, s fénynek.

Hogy szebbé tette a reggeled,

Mert a napodat jól kezdheted.

 

S ha megkérdenék, hogy vagy?

Köszi jól vagyok, ezt mondjad!

Mert a szív s a lélek jól vannak,

Sok szépet s jót így befogadnak.

 

Te is meg ő is, érezd magad jól,

A nap és az élet csak erről szól.

Légy vidám és boldog éltedben,

Mindennap hozzád jó érkezzen!

 

Budapest. 2021. 12. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET Köszi Motivációs versek MOTIVÁLÓS VERSEK Élet- morzsák jól vagyok...