2021. aug 20.

S jobb ami tiltott...

írta: Csillag M . Gyöngyi
S jobb ami tiltott...

sjobbamitiltottjokep.jpg

S jobb ami tiltott...

 

Úgy szerettelek, mégis elhagytál, kiért?

Nagyon szenvedek a hiányodtól, miért?

Mert fontos voltál nekem, minden voltál,

De elrabolták tőlem szívedet, s hiába vár.

 

Zokog a lelkem belül, felőröl a bánatom,

Most ne mondd Isten, őt nem láthatom!

Hát nem őszinte szerelem, ez már biztos,

Akinek nem jó a másik, s jobb ami tiltott.

 

Én csak az övé voltam, a másik a férjé-é,

Titkos viszony, így jobban kellett az övé.

Szerelem, ohh mit tud? Aki férje mellett,

Oly könnyedén a szeretőjével félre lépett.

 

Magányos vagyok s újra egyedül lettem,

Ó tudtam, hogy nem szabad szeretnem.

Bíztam benne megint, csapdába estem,

Kalitkába zárt madár lett, a fájó lelkem.

 

Nem! Nem akarok újra felszállni már,

Bezárult mögöttem, s előttem a határ!

Ó uram hát mondd miért, mit vétettem,

Hogy így eldobott a párom kit szerettem.

 

Oly sokat tépelődöm, s választ se kapok,

Csak azt kérdezném miért ilyen gonoszok?

Minden férfi, kinek van szerelme, hű párja,

Más nőben keresi a boldogságot, megtalálja.

 

Budapest. 2021. 08. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK S jobb ami tiltott...