2020. dec 26.

Üzenete érkezett

írta: Csillag M . Gyöngyi
Üzenete érkezett

uzenete_erkezettjokep.png

Üzenete érkezett

 

Fáradt a lelkem,

Fáradt a szívem.

Fáradt mindenem,

Fáradt az életem.

 

Belefásultam én,

Megöregedvén.

Ebbe a világba,

Ki felém kiáltja.

 

Hozz szeretetet,

Az embereknek.

Békét boldogságot,

Ne legyenek álnokok.

 

Egymást szeressétek,

Ne legyetek ellenségek.

Segítsétek a szegényt,

Hozzad földre a fényt.

 

Már már bele fáradtam,

Pedig olykor lázadtam.

Tettem, amit tennem kellett,

Sajnálom, tőlem ennyi tellett.

 

Hittem, bíztam az emberekben,

Segítettem rossz helyzetekben.

Viszonzásul, sokszor pofont kaptam,

Noha én rosszat, soha nem adtam.

 

Most megfáradva kiáltom felétek,

Ne hallgass senkire, vannak remények.

Élj szeretetben és ne félj szeretni,

Tudj mindig önfeledten nevetni.

 

A mosoly soha ne hervadjon ajkadról,

Aki bántani próbál tegyél rá magasról.

És ne, ne kívánj rosszat ha bántanak,

Csak jót adj és kívánj ennek a világnak.

 

Ha ezt az üzenetet felfogod és megérted,

Bízhatsz benne, hogy a világ is felébred.

Mert én, ő és te azért születtünk a világba,

Ha fáradt is a lelked, öltöztessük a földet virágba!

 

Mert ez lehetne mennyország, ha te is akarnád,

Ha a lelkeknek szava megérintene és hallanád.

Ha rosszat megtagadnád, a jót befogadnád,

Hidd el, akkor a boldogságod is megtalálnád.

 

Fáradt a lelkem, lehet a tiéd is fáradt,

Mégis engedd, mi lelkedben szétáradt.

Szeretet mert adni és kapni az energia,

Mi testedet feltölti, ez a lélek terápia.

 

A földön ne a rossz, ne a halál döntsön,

Energia kell a testednek, mi fel töltsön.

Te és én így lehetünk boldogok e földön,

Emberi test ne legyen a léleknek börtön!

 

Állj! Egy üzenete érkezett önnek,

Tudja, most jobb idők jöhetnének.

Ha tesz érte mindenki most egy kicsit,

Mindenki feledhetné a rosszat, a régit!

 

Budapest. 2020. 12. 26.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Örülök hogy ezzel is segíthetek felébredni!

 

Áldott Karácsonyi Ünnepet!

Szólj hozzá

Föld SZERETET ÉLET VILÁG Motivációs versek MOTIVÁLÓS VERSEK Üzenete érkezett