2020. máj 04.

Mit vétettem mond...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mit vétettem mond...

 

mitvetettemmondjokep.gif

Mit vétettem mond...

 

Mit vétettem mond ellened?

Messze hajítottad szívemet!

Megvártad míg megszeretlek,

Most meg már ne szeresselek!

 

Játszottál bántóan a szívemmel,

Nem foglalkoztál könnyeimmel.

Szerettelek mégis megbántottál,

Bánatomra nagyon megváltoztál.

 

De vártam, és nem láthattam azt,

Miközben szívem is megszakadt.

Játszottál csak velem fölényesen,

Közben szenvedtem szerelmesen!

 

Ellöktél magadtól mint kivert kutyát,

Csak azt tudnám hogy miért, az okát.

Hiszen imádtalak téged szerelmesen,

Az élet veled fájó már gyötrelmesen.

 

Mit vétettem azzal hogy szerettelek?

Kiölted belőlem a tiszta érzéseimet!

Elmegyek és soha többé nem láthatsz,

Végeztem veled és már nem bánhatsz!

 

Isten veled, keress olyat ki jobban szeret,

Sok szerencsét, nem kívánok mást neked!

Éld a világod többé ne keress, én eltűnök,

Az életedből, te számodra én megszűnök!

 

Budapest. 2020. 04. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm a versemre szánt idődet!

 

Szólj hozzá

Mit vétettem mond... SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK