2020. feb 29.

Csak egy dal…

írta: Csillag M . Gyöngyi
Csak egy dal…

csak_egy_dal_jookep.jpg

Csak egy dal…

 

Csak egy kedves kis dal volt,

Dal mi nekünk, rólunk szólt.

Míg a boldogságunk tartott,

Dalunk másképp hangzott!

 

Az élet adta rája a szöveget,

Szívünk adta alá az ütemet.

Neked csak egy dalt jelentett,

Nekem pedig szép szerelmet!

 

Elhagytál a dalunk átíródott,

Dal szövege is megváltozott.

Ritmusa és üteme más lett,

Régebben szépen csengett!

 

Most sír a dal és a szívem,

Nem sejtettem, nem hittem.

Oh vérző szívvel éneklem,

Jobb az érzést eltemetnem!

 

Egy dalt jelentett csak neked,

Az én fájó szívemben lüktet!

Egyre csak hallom belülről,

Hogy sír a dal a lelkemből!

 

Egyedül dalolom bús dalom,

Többé nem számít hajnalom.

Nem ölel két karod éjjelente,

Érzésem a szívem eltemette!

 

Többé nem várlak már téged,

Nem voltam én elég jó néked!

Elengedlek hát menjél tovább,

Csak e lépésedet el ne hibázd!

 

Csak egy dal maradt énnekem,

Halkan még dúdolva lélegzem.

Emléked a szívemben legbelül,

De búcsút int, úgy fáj veszettül!

 

Csak egy dal, mi már nem lüktet,

Nincs szerelem, mi élteti a tüzet!

Elkóborol fájó lelkem is messze,

Tán jön majd egyszer ki szeresse!

 

Budapest. 2020. 02. 28.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Csak egy dal… SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK