2020. jan 20.

Fáj minden szó...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Fáj minden szó...

faj_minden_szojookep.jpg

Fáj minden szó...

 

Fáj minden szó, ami szádból tőr felém,

Szavaid megölnek, az ideg jön belém!

Minden percedben, bántasz és kínzol,

Szeretsz mondod, de a szavad gyilkol!

 

Belehalok, ha mindig engemet vádolsz,

Nem kellek, mégis magadhoz láncolsz!

Engedj utamra, nem vagyok így boldog,

Vesd másra ki, ezt a kő kemény horgod!

 

Ne szólj hozzám, ha szépet nem akarsz,

Mond majd annak, akivel még kavarsz!

Lebénít szinte a gyűlöleted, amit érzel,

Engedj elmenni kérlek, engem békével!

 

Nem akarok többé semmit se már én tőled,

Hozd őt, a másikat, ha akarod, a szeretődet!

Engedj elmenni, többé nem fogsz engem látni,

Elbújok előled és a világ elöl, történhet bármi!

 

Fájó szívem ha megbékél, talán jön helyetted más,

Majd olyan, aki az én szerelmemért örökké hálás!

Most kinyitom az ajtót és magam mögött beteszem,

Tetszik vagy nem, mással gyógyítom a fájó lelkem!

 

Ne szólj és ne kérd már, hogy maradjak örökké veled,

Mert megmérgezted a testemben e szerelmes lelkemet!

Ez a szív itt legbelül, többé már nem érted fog dobbanni,

Elmegyek és elhagylak, nem várom mikor fogsz kidobni!

 

Budapest. 2020. 01. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Fáj minden szó... SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK