2019. sze 24.

Eldobott életek...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Eldobott életek...

eldobott_eletek_joo_kep.jpg

 

Eldobott életek...

 

Mond mit vétettem én ellenetek?

Miért gonoszak egyes emberek?

Szeretgetnek míg kicsi vagyok,

Aztán kidobnak mint a rongyot!

 

Az utcán kóborolok és befogadnak,

Aztán ha megszokom el zavarnak,

Kicsi vagyok magányos nem kellek,

Így koszosan, büdösen már senkinek!

 

Egy egy hajléktalan vet kis kenyeret,

Akinek nincs jobban sajnál elhiszed?

Gyötrő lelkemmel bujkálok bokrokba,

Van ki meglát sokszor nagyon otromba!

 

Halljátok emberek nekem is van lelkem!

Ha bántanak ugyan úgy sajog a szívem!

Bár nem tudok beszélni úgy ahogyan ti,

De van kutya beszéd akkor ha van pajti!

 

Aki rám talál és megszeret haza visznek,

Abban az emberben bízom és neki hiszek!

Őrzöm és védem a családját meg a házát,

Örökre szívembe fogadom érzem a hálát!

 

Ha üt és vernek akkor nagyon félek tőle,

Át se érzi mekkora kín mit sem törődve!

A sebet kívül hordom de belülről öl meg,

Van az emberek közt aki egy szörnyeteg!

 

Van ki készakarva kínozza meg testemet,

Örömét leli és akarja kínzón a vesztemet!

De nem bántottam nem ártottam senkinek,

Miért ilyen rosszak, gonoszak az emberek?

 

Aztán újra kóborolok ha szerencsém van,

Befognak visznek élhetek kutya otthonban!

Úgy hozza az élet nem otthonba halok meg,

Akkor autósok az utcán jönnek és elütnek!

 

Ha szerencsém van elpusztulok azonnal,

De van mikor le is bénulok sokkot kapva!

Az esély a túlélésre semmi egy nagy nulla,

De sokat kell szenvednem mire leszek hulla!

 

Istenem mondom , hisz lelkem belőled való,

Kutya testet kaptam ami most a kíntól sajgó!

Ember nem ismeri fel, lélek lakozik bennünk,

De másképp nézünk ki, nem emberi a testünk!

 

Pedig ember a világon is gondolkodj majd el,

Lehet a következő karmádban te kutya leszel!

Addig fogsz ide le születni új testben a földre,

Amíg nem érzed hogy fáj a kutyalelked könnye!

 

Budapest. 2019. szeptember. 23.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versem .

 

Kérlek oszd is meg sok felé olvassák el ,

legyen vége már a kutyák kínzásának!!

Szólj hozzá

Eldobott életek...