2023. jún 13.

Hittem neki...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Hittem neki...

hittem_neki_jokep.jpg

 

Hittem neki...

 

Mindig makacs önfejű voltam,
Könnyen másokat bitoroltam.
Aztán jött ki hálójába kerített,
Szerelmével a lábamról levett.

Fusztrált lettem nem tagadom,
Hogy én a butus nem taglalom.
Hittem neki, nem vettem észre,
Hogy szívemet csalódás ne érje.

Szét szedett, mit tehettem volna,
Érzéseim, szívének voltam rabja.
És jött egy másik, akiért eldobott,
Szerelme egyszer csak elfogyott.

Szét hulltam, szívem darabokban,
A könnyeim úsznak, patakokban.
Elhagyott s olyan egyedül lettem,
Bármit mondott mind meg ettem.

Elhagytam a maradék eszemet,
Könnyedén elcsavarta fejemet.
Most itt állok fejvesztve magam,
Hiába sírok, mindent oda adtam.

Leányvár. 2023.01.28.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

I believed him...

 

I've always been stubborn
I easily usurped others.
Then he came out, encircled in his web,
He swept me off my feet with his love.

I got frustrated, I won't deny it.
That I, the idiot, do not discuss.
I believed him, I didn't realize
So that my heart is not disappointed.

I was torn apart, what could I do,
I was a slave to my feelings, my heart.
And another came, for whom he threw me,
His love suddenly ran out.

I fell apart, my heart in pieces
My tears are swimming in streams.
He left me and I became so alone
I ate everything he said.

I left the rest of my mind
He easily twisted my head.
Now I'm standing here at a loss
Even though I'm crying, I gave it my all.

Maiden Castle. 28.01.2023
Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Hittem neki...