2023. jan 22.

Love Story a vonaton

írta: Csillag M . Gyöngyi
Love Story a vonaton

Love Story a vonaton

 

Egy nap megláttalak a peron közepén,
Oh ég, megőrültem, úgy beléd zúgtam én.
A hajad, szemed és a mosolyod frászt kaptam, hú ha,
Legszívesebben, a szívem kezedbe adtam volna.

Teltek múltak a napok, s örültem ha láthatlak,
De rájöttem én, nem elég ha csak láthatlak.
Őrülten vágytam a csókodra a formás testedre,
Úristen mi lenne, jaj, ha belevennéd egyszer a kezedbe.

De olyan szép lány vagy nem mertelek megszólítani,
Nem beszélve arról , hogy tudnálak meghódítani.
Teltek múltak a hetek, hónapok semmi nem változott,
Ó élet megőrülök érted még a szívem is elkárhozott.

Egyszer melléd álltam , sokan voltak a vonaton,
Kezed a kezemhez ért , mint a villám ezer volt, a vonaton.
Cikáztak a fejemben az őrült gondolatok,
S arra gondoltam , mi lesz ha csendben elballagok.

Nem tudtam kinyögni egy árva szót sem, bébi,
Kínomba leszálltam mert nem bírtam beszélni.
Azóta is csak messziről nézlek a peron közepén,
A bohémos életem azt hiszem, feladtam én.

Leányvár. 2023. 01.09.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Love Story on the train

 

One day I saw you in the middle of the platform,
Oh my gosh, I'm crazy, I roared into you like that.
Your hair, your eyes and your smile got me crazy, wow ha,
I would have preferred to give my heart to you.

The days passed, and I was glad to see you,
But I realized, it's not enough just to see you.
I was crazy about your kiss on your shapely body,
My God, what if you could get your hands on it once.

But you're such a beautiful girl I didn't dare to address you,
Not to mention that I could conquer you.
Weeks passed, months passed, nothing changed,
Oh life, I am going crazy for you, even my heart is cursed.

I stood next to you once, there were many people on the train,
Your hand touched mine like a thousand lightning bolts on the train.
Crazy thoughts were running through my head,
And I thought what would happen if I wandered away in silence.

I couldn't moan an orphan word, baby
I got down in agony because I couldn't speak.
Since then, I've only been watching you from afar in the middle of the platform,
I think I gave up my bohemian life.

Maiden Castle. 01.09.2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

videok ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák dalokdalszövegek Love Story a vonaton