2023. jan 21.

Egy röpke munkanap

írta: Csillag M . Gyöngyi
Egy röpke munkanap

 

egy_ropke_munkanapjokep.jpg

Egy röpke munkanap

 

Reggeli kapkodás, még kómás vagyok,
Szól a harag hát élek még, de dzsalok.
Igen ám, csak a természet mást kíván,
Hát de, hát na , irány a slozira, nyilván.

Belenézek a tükörbe, bár ne tettem volna,
Szemeim jaj s a hajam, mintha szalmából volna.
Kis smink, fésű vagyis kézi gereblye,
Nincs idő már ilyenkor sok esetbe.

Na de kijutok az utcára valahogy nehezen,
Látom elmegy a busz az orrom előtt, ezt nevezem.
Aztán vissza rohanok a kocsi kulcsért,
Nem várom én a buszt semmi pénzért.

Végül is eljutok a melóhelyre, leparkolnék,
De a leburúlt rózsa bimbójába nem fog a fék!
Na tessék, behúzom a kéziféket, kiszállok,
Ó anyám borogass , ó mindjárt b@pisálok.

Lóhalában rohanok fel az emeletre,
Talán időben érkezem majd a klozetre.
Üres, na helyen vagyunk, elvégzem a dolgom,
A harisnyám , reccs, ó nem, ennek lőttek mondom.

Mi jön még mond, de optimista vagyok,
Csendben egyenest az irodámba tartok.
Puff be a székembe, harisnya le, beértem,
Bedugja a fejét a főnök hát most beégtem!

Azért eltelt a nap az ügyiratok között,
Görnyedtem nyolc órát mindegyik fölött.
Szép lassan lejárt a műszak, go haza,
Lerohanok jött a busz elértem, de laza.

Mikor haza értem lepakolok az asztalra,
Te jószagú ég, a kocsi kulcs az felakasztva.
Kocsim meg szépen ott maradt a parkolóba,
Vissza, szerelőt hívni, bevitték ez fért egy napba.

Reggeli kapkodás, még kómás vagyok,
Milyen napot írunk, egyformák a napok.
Bekapcsolom a rádiót, szombat vagyon,
Jó nem indultam, nincs elb@cva a napom.

Leányvár. 2023. 01.18.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

A fleeting workday

 

Morning rush, I'm still in a coma
Anger speaks, so I'm still alive, but I'm angry.
Yes, but nature wants something else,
Well, well, let's go to the slozi, obviously.

I look in the mirror, even if I didn't,
My eyes are sore and my hair is like straw.
Small make-up, comb or hand rake,
There is no time for many cases at this time.

Well, it's hard for me to get out on the street,
I see the bus pass in front of my nose, that's what I call it.
Then I run back to get the car keys,
I don't wait for the bus for any money.

After all, I'll get to the job site, I'd park,
But the brake won't catch the fallen rose bud!
Come on, I'll put the handbrake on, get out,
Oh mother, drink wine, oh I'm about to pee.

I rush upstairs in a horse's tail,
Maybe I'll get to the toilet in time.
It's empty, here we are, I'll do my job,
My pantyhose, crack, oh no, that's what I'm talking about.

What's to come, he says, but I'm optimistic
I head straight to my office in silence.
Puff in my chair, stockings off, I got it
The boss puts his head in, so now I'm burned out!

However, the day passed between the case files,
I squatted over each one for eight hours.
The shift is slowly over, go home,
I ran down the bus and I reached it, but it was slow.

When I get home, I put it on the table,
Good-smelling sky, the car key is hanging up.
My car stayed in the parking lot.
Back to call a mechanic, they brought it in in one day.

Morning rush, I'm still in a coma
What day are we writing, the days are the same.
I turn on the radio, it's Saturday,
Well, I didn't start, I don't have a good day.

Maiden Castle. 18.01.2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET MOTIVÁLÓS VERSEK Élet- morzsák Egy röpke munkanap