2022. dec 29.

Benned meglátom...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Benned meglátom...

bennedmeglatom_jokep.jpg

 

"Abban bízz, aki ezt a 3 dolgot meglátja benned: szomorúságot a mosoly mögött,

szeretetet a harag mögött és szavakat a hallgatásod mögött."

 A vers megzenésített változata a videóra kattintva érhető el 

 

Benned meglátom...

 

Ha távolba nézek, s látom bús szemedet,

S nem tudom de érzem valamit rejteget.

Nehezen talán de megfejteném,

De nem tudom miért, kérdem én.

 

Ha nem akarod, tudd bízhatsz bennem,

Tudd te is, néha szörnyen fáj a szívem.

A szemedben fájdalmas titkokat rejtve,

Bele néznék, de te itt állsz szemlesütve.

 

Néha az ember magában hordoz sok kínt,

S egy hasonló lélek érzi, ha rád tekint.

Ezért a legjobb dolog ezen a világon,

Ha néha tudunk még segíteni egymáson.

 

Leányvár. 2022. 12. 26.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

"Trust the one who sees these 3 things in you: sadness behind the smile,

love behind the anger and words behind your silence."

 

I see it in you...

 

When I look into the distance and see your angry eyes,

And I don't know, but I feel he's hiding something.

It might be difficult to decipher, but

But I don't know why, I ask.

 

If you don't want to, you can trust me

You know, sometimes my heart hurts terribly.

Hiding painful secrets in your eyes,

I'd look inside, but you're standing here staring.

 

Sometimes a person carries a lot of pain,

And a similar soul feels it when it looks at you.

That's why the best thing in this world,

If sometimes we can still help each other.

 

Maiden Castle. 26/12/2022

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

SZERETET Szeretet Dal ÉLET MOTIVÁLÓS VERSEK Élet- morzsák Benned meglátom... dalokdalszövegek