2022. dec 04.

Lánykérés

írta: Csillag M . Gyöngyi
Lánykérés

lanykeresjokep.jpg

 

Lánykérés

 

Tudtad e, mikor kis srác voltam,

Én már akkor is arra gondoltam.

Milyen jó veled játszani s felnőni,

Úgy szerettem kézen fogva sétálni.

 

Örökre beloptad magad már akkor,

Elmémbe, s a szívembe mint kis vackor.

Még gyerekként álmodtam elveszlek,

S most itt vagyunk, megkérem a kezedet!

 

Légy a hitvesem, hisz hány éve már?

Nem hagytuk egymást el, e szív vár!

Szeretnélek boldoggá tenni és tudni,

Nem akarom, nem tudom tovább húzni.

 

Gyere hozzám, legyél a kicsi feleségem,

Attól imádlak, mióta szemedbe néztem.

Nem tudok s nem akarok élni nélküled,

Érezd, mennyire szeret téged a kedvesed !

 

Leányvár. 2022. 11. 14.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

Girl request

Did you know when I was a little boy
I thought about it even then.
How good it is to play and grow up 
with you
I loved walking hand in hand.

You stole yourself away forever
Into my mind and into my heart like a 
little worm.
As a child I dreamed of losing you
And now we're here, I'm asking for 
your hand!

Be my spouse, how many years already?
We didn't leave each other, this heart 
is waiting!
I want to make you happy and know
I don't want to, I can't take it anymore.

Come to me, be my little wife
I've loved you since I laid eyes on you.
I can't and I don't want to live without you
Feel how much your loved one loves you!

Maiden Castle. 14/11/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET Szeretet ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Lánykérés