2022. okt 20.

Mondd, hogy higgyek...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mondd, hogy higgyek...

mondd_hogy_higgyek_jokep.jpg

 

Mondd, hogy higgyek...

 

Mondd, hogy higgyek még neked,

Ha már végig hazudtál egy életet.

Mondd, neked nem fájna ha hazudnék,

Ohh, de tőled én már mit is várhatnék.

 

Még most is sajog a szívem miattad,

Ahogyan akkor és mindig is becsaptad.

Nekem már nem kell hogy igazat mondj,

Az se kell hogy a szerelmeddel megfojts.

 

Nem tudlak már többé szeretni,

Nem tudok benned már megbízni.

Elkell hogy engedj, mert ez már fáj,

Ha a kapcsolatban nincs őszinteség már.

 

Menj utadra, s járd azzal kivel akarod,

Nekem többé nem lesz mit vallanod.

Vártam eleget arra, hogy őszinte legyél,

Nincs több alkalom, nem kell, szeressél!

 

Leányvár. 2022. 10. 15.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

Tell me to believe...

Tell me to still believe in you
If you've lied your whole life.
Tell me, you wouldn't mind if 
I lied
Oh, but what else could I expect 
from you.

Even now my heart aches for you
As you fooled me then and always.
I don't need you to tell me the 
truth anymore
You don't have to suffocate me 
with your love.

I can't love you anymore
I can't trust you anymore.
You have to let go because it 
hurts
If there is no honesty in the 
relationship anymore.

Go your way and go with whoever 
you want
You won't have anything to confess 
to me anymore.
I've waited long enough for you to 
be honest
There's no more time, you don't have 
to, love me!

Maiden Castle. 15/10/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET Mondd Szeretet ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák hogy higgyek...