2022. júl 30.

Jég alatt...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Jég alatt...

jeg_alatt_jokep.jpg

 

Jég alatt...

 

Este zörögtek a skacok, s már jó sötétedett,

Korcsolyázzunk! Anyám kérlek s elengedett.

Kimentünk a tóra, óh de nagy buli volt,

Mire egyszer csak, egy valaki felsikolt.

 

Aztán éreztem megreccsenik valami,

Még bennem volt, anyám féltő szavai.

Vigyázz a jégen kincsem arra kérlek,

Vannak a jégen kicsi horgász lékek.

 

Nem figyeltem, zupp már késő elmerültem,

Egy perc alatt végem, jég lett én felettem.

Cikáztak a gondolataim…. mit tehetek?

Szuper, gondolatban már el is temettek.

 

Fogyóban a levegő,.. szédülök,.. fulladozom,..

Most nincs mese, így kell nekem meghalnom?

Keresem a léket látom, többiek világítanak,

Hallom a hangjukat, ahogy engem szólítgatnak.

 

Forgolódok, küzdök a levegő is fogytán,

Az agyam se pörög, valahogy de tompán.

Gyengülök,... érzem a víz utat tör a tüdőmbe,

Még élni akarok! De a sötétség lehúz a mélybe.

 

Vége van, már nincs ellenállás, engedek...

Sodorva húz a mély s érzem a tó feneket...

Aztán néma csend, nem érzek semmit,

Anyám kérlek, ne hibáztassál senkit!

 

Aztán eszembe jut, ma nem öleltem át,

Nem mondta ő sem nekem, hogy imád.

Csend borul a testemre, s vár a néma sötétség...

Lágyan ölébe vesz, majd aztán elringat e kékség.

 

Mindig szerettem a tengert, de nem hittem,

Hogy pont ez a kékség okozza a vesztem.

Sajnálom a barátaimat... sírnak utánam...

Ne sirassatok, hisz itt is békét találtam...

 

Leányvár. 2022. 07. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

 

Under the ice...


In the evening, the skunks rattled,
and it was already getting dark, Let's go skating! My mother please let me go. We went out to the lake, it was a big party, Suddenly, someone screamed. Then I felt something crack, It was still in me, my mother's fearful words. Be careful on the ice my treasure please There are small fishing boats on the ice. I didn't pay attention, it was already too late, I was immersed I was over in a minute, I was covered in ice. My thoughts were racing…. what can I do? Great, I was already buried in my mind. I'm running out of air,.. I'm dizzy,.. I'm suffocating,.. Now there is no fairy tale, is this how I have to die? I look for the flame, I see, the others are lit, I hear their voices calling me. I'm spinning, I'm running out of breath, My brain isn't spinning, somehow but dull. I'm getting weak,... I feel the water breaking its way into my lungs, I still want to live! But the darkness pulls me down into the depths. It's over, there's no more resistance, I'll let you... The deep drags me and I feel the bottom of the lake... Then silence, I don't feel anything Mom, please don't blame anyone! Then I remember, I didn't hug you today He didn't tell me he loved me either. Silence falls on my body, and silent darkness awaits... He gently takes her in his arms, and then this blueness shakes him. I always loved the sea, but I didn't think That this blueness is the cause of my loss. I feel sorry for my friends... they cry for me... Don't cry, because I found peace here too... Maiden Castle. 29/07/2022 Own composition, copyright reserved!

 

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Jég alatt...