2022. már 06.

Szerelmes álom

írta: Csillag M . Gyöngyi
Szerelmes álom

szerelmes_alomjokep.jpg

Szerelmes álom

 

Gondolataimban mindig itt vagy velem,

Átölelsz s fülembe súgod itt vagy nekem.

S mikor a két szemedbe téved pillantásom,

Érzem te vagy nekem legszebb boldogságom!

 

Ohh mikor a hajamba fúrod az arcod,

Mikor áradozol de imádom az illatod.

A szívem annyira kalapál majd kiugrik,

Szégyenlősen arcom, rögtön bepiroslik.

 

De felocsúdok, óh mert ez csak egy álom,

Én vagyok a legboldogtalanabb e világon!

Várom őt aki az álmomban úgy ölelt,

Csak én voltam senki más, rám figyelt.

 

De egy napon az álmom valóra vált,

A pirosló arcom még tüzesebbre vált.

Szemedben ott ragyog az összes vágyam,

Szerelembe esve már tudom rád vártam!

 

Budapest. 2022. 03.03.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Szerelmes álom