2022. már 05.

Gyermeki kívánság

írta: Csillag M . Gyöngyi
Gyermeki kívánság

gyermeki_kivansag_jokep.jpg

 

Gyermeki kívánság

 

Itt a tavasz, csupa virágillat minden,

A virágok közt feküdni, de jó itten.

Úgy szeretem ezt a tavaszi illatot...

Tán elűz minden bajt a földről s bánatot.

 

A felnőttek mindig rohannak nincs idő,

Azt mondják, hogy túl sok a teendő.

Pénzt hajszolják, hogy nekem legyen,

Nem érnek rá sose beszélgetni velem.

 

Hiába mondom, hogy nem kell semmi,

Legyenek velem, engem kell szeretni...

De minden nap oly magányos vagyok,

Akkor van jókedvem, ha itthon vagytok.

 

Felnézek a felhőkre, talán Isten ott van...

Kérlek a Istenem, adj időt nekik, kevés van.

Sokszor fáj a szívem, ha magam vagyok...

Ha egyszer anyuka leszek, én otthon maradok...

 

Budapest. 2022. 03. 03.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET Szeretet ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Gyermeki kívánság