2022. jan 08.

Leszel e ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Leszel e ?

leszel_e_jokep.jpg

 

Leszel e ?

 

Leszel e drágaságom egyetlen életemben,

Ki eggyé válik a szívemben s lelkemben.

Akit naponta boldoggá tehetek,

Akivel örökké boldogan élhetek.

 

Akarod hogy egymásnak éljünk,

Ketten semmitől se kell féljünk.

Minden este karomban alszol el,

Reggelente mellettem ébredsz fel.

 

Mondd akarod e hű szerelmem,

Mindenedet örökké szeressem.

Mikor bánatos vagy átöleljelek,

Mert én mindig itt leszek veled.

 

Jóban, rosszban együtt lenni,

Örökké csak egymásnak élni.

Kéz a kézben járjuk az utunk,

Egymással sose unatkozunk.

 

Mondd akarod e velem nézni a holdat,

S látni együtt a felhők közt a csillagokat.

Vad románcos éjszakán csak ölelnélek,

Hidegben a széltől is védenélek.

 

Mondd akarod e velem a közös életet,

Boldoggá tehetjük egymásnak az éveket.

Akarsz e úgy engemet ahogy én tégedet,

Jöjj hozzám hisz ez a szív nem tévedhet.

 

Mondd akarod e hogy a feleségem légy,

És én pedig a te drága kis férjecskéd.

Gyere hozzám egyetlen virágszálam,

Hiszen egész életembe csak rád vártam.

 

Budapest. 2022. 01. 05.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Leszel e ?