2022. jan 06.

Többé ne keress...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Többé ne keress...

tobbe_ne_keress_jokep.jpg

 

Többé ne keress...


Itt marad az én szívem is nálad,

Nem tudom leküzdeni a vágyat.

Valahogy meg kell most értened,

Gyerekem anyja nagyon beteg lett.

 

Többé nem jöhetek el hozzád,

Hiába is vágyom mindig terád.

Értsd meg kedves ez amolyan kötelesség,

Amit én is tudok, hogy nagy felelősség.

 

Többé ne keress engem kérlek,

Én nem tőled, magamtól félek.

Pedig hidd el szeretlek most is nagyon,

És hidd el nem arra a másikra vágyom.

 

Gyere még sírhatsz a vállamra bújva,

Mert nem fogunk találkozni újra.

Most menj, tudom rossz vagyok veled,

Mert nem maradok, és elmegyek.

 

De nem tehetek mást talán érzed,

Sajnos nem így akartam ez a végzet.

Nem bébi, ne várj többé már engemet,

Légy dühös, megértem mert elmegyek.

 

Budapest. 2022. 01. 05.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Többé ne keress...