2021. dec 20.

Emlékszel ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Emlékszel ?

emlekszel_jokep.jpg

 

Emlékszel ?

 

Régen mikor először csókoltál,

Ó szerelmes szavakat suttogtál.

Itt a hídon álltunk összebújva,

S hallgattalak némán elpirulva.

 

Emlékszel ? Tán igaz se volt !

Újra itt vagyok, miről is szólt?

Játszottál velem, érzéseimmel,

Hitted a szívem mindent elvisel.

 

Megcsaltál, s ezt nem feledem,

Hogy lehettél ilyen gerinctelen.

Emlékszel ? Te örökre szeretsz?

De már nekem így nem kellesz!

 

Mégis itt vagyok rád gondolok,

Nem hagynak el a gondolatok.

Fáj mit tettél a fájó lelkemmel?

Nem látom mi lesz szívemmel!

 

Nem tudom feledni azt az időt,

Mikor terveztük a közös jövőt.

Nem hagy el a bánatos lelkem,

Nem tudom hogy mit vétettem?

 

Te is emlékszel? Ha fáj, fájjon!

Ne csak nekem, ezen a világon!

Csak érezd át kínnal, mit tettél!

Azt kívánom, erre emlékezzél!!

 

Budapest. 2021. 12. 16.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Emlékszel ?