2021. dec 05.

Még egy esély

írta: Csillag M . Gyöngyi
Még egy esély

meg_egy_eselyjokep.jpg

 

Még egy esély

 

Óhh, ha feloldott már a szíved,

Ugye egy esélyt tán megilletek.

Bizony tudom nem könnyű ez,

Hidd el, ennyit megérdemelsz.

 

Higgy, bízzál bennem, kérlek,

Én csak, még egy esélyt kérek.

Talán újra indíthatom a szíved,

Boldogabb lesz a szívverésed.

 

Eddig én sem hittem az igaziba,

De vártam sokat már, az igazira.

Tudom, érzem, te kellesz már,

A szívem s lelkem csak rád vár.

 

Fogd a kezem, sose engedd el,

Telve van szívem szerelemmel.

Egy pillantásod boldoggá tesz,

Tudjad nekem sokat jelentesz.

 

Ha már együtt járjuk az utunkat,

Belátod, jól érezzük magunkat.

Erőt meríthetünk egymásból,

Sohase váljunk el egymástól.

 

Budapest. 2021. 12. 01.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Még egy esély