2021. dec 02.

A szívednek a rabja voltam

írta: Csillag M . Gyöngyi
A szívednek a rabja voltam

a_szivednek_a_rabja_voltamjokep.jpg

 

A szívednek a rabja voltam

 

 

A bánat már messze jár,

De az érzés magába zár.

Ami szép volt már elmúlt,

Elmentél a könnyem hullt.

 

Nem úgy fájt, neked nem,

Ó ezt is, csak én éreztem.

Volt egy szép álmunk rég,

De nem kapott már esélyt.

 

Már nem sírok, nem rívok,

De semmit meg se bánok.

Elszúrtad most elmehetsz,

Jobb is lesz, már felejtesz.

 

Én is feledem ami történt,

Nem leszek többé rabként.

A szívednek rabja voltam,

Már abból ki ábrándultam.

 

Újra szabad vagyok tőled,

Értékelem néha a csöndet.

Most már jól vagyok köszi,

Azt hiszem jöhet egy csoki.

 

Édes és omlós ahogy eszem,

Hát nem jut eszembe az exem.

Csak majszolom a csokoládét,

Mind megeszem a kedvemért.

 

Budapest. 2021. 11. 28.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák A szívednek a rabja voltam