2021. nov 27.

Nem kívánom...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Nem kívánom...

nem_kivanom_jokep.jpg

 

Nem kívánom...

 

 

Rühellem... ha valaki megpróbál,

hülyére venni, egy kamu storival...

Nem kívánom...

De egyszer a fagyi visszanyal,

Ha nem is most s nem azonnal.

 

Nem kívánom...

De az élet nem marad soha adósod,

Ez volt az utolsó, nincs több dobásod.

Most már nem érdekel mit, miért mondasz,

Mit érvelsz, hisz a viselkedésed is ravasz.

 

Jobb ha szétválnak útjaink, s nekem,

Látom ki vagy, s ez nem az én életem.

Nem érdekel hol vagy, és mit csinálsz,

De engem biztos, hogy ki nem használsz!

 

Felejtsd el, ha valaha szerettél, ha szerettél...

Messze járt ez is, az őszinteségednél.

Nekem mondhatsz már bármit,

Tudd hogy elszúrtad ezt a partit!

 

Ég áldjon! Csak menj, ballagj el,

Ne nézz vissza, többé nem is kell!

És vidd az emlékeinket is magaddal,

Fájni fog, de neked is, talán ez mi vigasztal.

 

Budapest. 2021. 11. 26.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Nem kívánom...