2021. aug 07.

A bús hegedű szó és a sárga virág

írta: Csillag M . Gyöngyi
A bús hegedű szó és a sárga virág

bus_hegedu_jokepp.jpg

 

A bús hegedű szó és a sárga virág

 

Hangtalan szól a bús hegedűm,

Felcsendül a húrjaiban keserűn.

Elhagyott a szép szemű szeretőm,

Elmaradt a megtervezett esküvőm.

 

A csokrom csak egy sárga virág,

Titkos esküvőnk, ne tudja a világ.

Volt mátkája de elhagyta miattam,

Lám, most pedig őt én is sirassam.

 

Csalfa, csapodár az én szeretőm,

Hát sírok, nekem se lesz esküvőm.

Most jöttem rá, de jobb mint soha,

Esküvő napján veszik mindig nyoma.

 

Mi nők az érzelem rabjaivá válva,

Hamar csalogatta nőket az ágyba.

Mindegyikünket jól cserben hagyott,

Trükközve, álcázott férfiú becsapott.

 

Hát most úgy sír a bús hegedűm,

S megszökött a csalfa szeretőm.

Árván hervad rajta kis sárga virág,

Elmondom hát, tudja meg a világ.

 

Budapest. 2021. 08. 02.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK A bús hegedű szó és a sárga virág