2021. aug 01.

Kóbor lelkem

írta: Csillag M . Gyöngyi
Kóbor lelkem

kobor_lelkem_jokepp.jpg

 

Kóbor lelkem

 

Vadóc, szeszélyes s szenvedélyes,

Minden alkalommal hős szerelmes.

Hamar önzetlen szerelembe esvén,

Állok a szerelem varázslatos keblén.

 

Keresem kutatom, aki majd megfelel.

Hogy hányan vannak, az se érdekel,

Kóbor lelkem válogat, neki egy kell,

Addig megyünk míg, igaz szívre lel.

 

Néha fájnak a hajnalok, ha indulok,

Érzem nem vagyok boldog, elfutok.

Keresem tovább, míg kóbor lelkem,

Ameddig nem találja, a másik felem.

 

Jönnek mennek, az olcsó szerelmek,

Mi csak érdek , még test se éli meg.

Míg nem egyszer elkapott, az a valaki,

Akinek dadogva sem mertem vallani.

 

És igen ! A csókjába bele remegtem,

Eszem vesztve, nevét is elfeledtem.

Azt hiszem, megtalálta kóbor lelkem,

Lovagom, kit egy életen át kerestem.

 

Budapest. 2021. 07. 28.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Kóbor lelkem