2021. júl 17.

Cigarettafüst

írta: Csillag M . Gyöngyi
Cigarettafüst

cigarettafustjokep.jpg

 

Cigarettafüst

 

Álmodtam az éjjel egy csodás lánnyal,

Ki a szemével rám nézett égő vággyal.

Göndör haja ráomlott meztelen vállára,

Csodálatos angyal volt így első látásra.

 

Minden éjszaka engem kísért s akarom,

Magamhoz húznám, ha lesz rá alkalom.

Éjjelente rám hajol, érzem édes csókját,

Sohasem lelem nappal, az érzéki száját.

 

Rágondolok éjjel nappal, ő jár fejemben,

Oly szerelmes lettem, a teljes lelkemben.

Mindig várom éjjelente, valódi folytatást,

Megőrjít a vágy, és várom már a ráadást!

 

Ahogy ingatja fejét, vállán nyakán a haja,

Ó lehetnék a haja, csak vágyaim zaklatja!

Ringó kebleire meresztem a szemeimet,

Úgy kérem, add édes nekem a kegyeidet.

 

De csak csókolja szám s cirógat engem,

A vágyba úgy érzem bele hal bús lelkem.

Szerelmes testemet tüzeli fel, ez a leány,

Óh édesem, annyira akarom te is kívánj!

 

Ringó csípőjét gyorsan ölembe húznám,

A fülébe súgnám én, te vagy a múzsám.

Már úgy megőrjít vágyam, megkívántam,

Felkeltem és kínomba már, rágyújtottam.

 

De még látom, most ébren, e vagy álom?

Hát nem látja, nem érzi hogyan kívánom?

És megfogta arcom, s csókolt csöndben,

Majd elillant, egy szál cigaretta füstben.

 

Budapest. 2021. 07. 10.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Cigarettafüst