2021. júl 17.

Álmodom

írta: Csillag M . Gyöngyi
Álmodom

almodomjokepp.jpg

 

Álmodom

 

Bíbor vörös az ég alja, nap is már nyugodni tér,

Kicsit szomorkásan nézek, de szívem egyre kér.

Jöjjön egy új nap, reményekkel, és jókkal teli,

Miben ott a boldogság, s nem illúziót kergeti.

 

Látom magam előtt az arcod, a mosolyod,

S belenézek két szemedbe, ami felragyog.

A hold mikor nyugodni tér, csak rád gondolok,

Elképzelem, milyenek lesznek az eltöltött napok.

 

Ránézek a tóra, mely csendesen hullámzik,

Égszínkékben és vörös színében pompázik.

Oly csodás, nem tud a szemem betelni vele,

Csak egy gondolat bánt, miért vagy messze.

 

A gondolataim egyre csak, nálad járnak,

Miért ilyen nehéz ma, az egész világnak.

De ha a nap felkel, és új napra virradunk,

Elfeledteti minden fájdalmat, s bánatunk.

 

Jöjj és ölelj át, hisz lásd itt vagyok neked,

Örökké szívembe zárva a nagy szerelmed.

Ha velem vagy, én már nem félek többé,

A minden napomat, ezzel teszed szebbé.

 

Neked adom lelkem, a szerelmes szívemet,

Tedd boldoggá szívem s előttem álló éltemet.

Ez a szív mi egykor csak dalolt, hullajtja könnyeket,

Lassan kihunyt benne a fény, s számolja a perceket.

 

Néha arra gondolva, talán majd el jő a szerelem,

S lesz majd kinek mondhatom, te vagy a végzetem.

Lassan bukik le a hold a horizonton, s én álmodom,

Jöjj s repíts el nagy szerelem, csak halkan suttogom.

 

Budapest. 2021. 07. 16.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Álmodom