2020. okt 30.

Barát vagy s szerető...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Barát vagy s szerető...

barat_vagy_s_szereto_jookep.jpg

Barát vagy s szerető...

 

Te vagy a kedves, kedvenc mindenek felett,

Ha belenézel szemembe s kacsintasz egyet.

Nevetünk sírunk és együtt bolondozunk rég,

Vad éjszakán, hűvös hajnalon bulizunk még.

 

Barát vagy, s szerető ki nem hagy el sohasem,

Az életben a minden, ezt neked nem feledem.

Ha bánat szorítja szívemet, te mindig itt vagy,

Vígság, nevetés a bolondság soha el nem hagy.

 

Te vagy nekem a legjobb barátom e világon,

A szeretőm, akit ha kell holtomig de imádom.

Az élet rögös útján is kéz a kézben haladunk,

Tudjuk az élet nehéz, de egymásnak vagyunk.

 

Az élet lehet túl kegyes, vagy lehet kegyetlen,

Tudom én s tudod te is, én vagyok az egyetlen.

Aki ha kell neked legeslegjobb barátod leszek,

Ha szeretni vágyol én szeretetből a tiéd teszek.

 

Ismered a szívem és az érzékenyen jó lelkem,

Ismersz már, tudod mi jót s mi rosszat tettem.

Nincsenek titkaink, semmit el nem hallgatunk,

Egymás nélkül se élhetünk, meg se hallhatunk!

 

Hát ilyen egy barát, ki a szíved mélyére belát,

Szerető ki megad mindent, ismeri mi a hibád!

Tiszta szívvel és a lelketekkel kell ezt imádni,

Nem kell a másiktól lehetetlen kívánni s várni.

 

Budapest. 2020. 10. 28.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm a versemre szánt időt !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Barát vagy s szerető...