2020. ápr 28.

Csak őt...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Csak őt...

csak_otjoogif.gif

 

Csak őt..

 

Csak őt, csak őt szeretni,

Szerelmét el nem feledni.

Lágyságot nagy szívében,

Jóságot a szemtükrében!

 

Csak őt, csak őt szeretni,

Örökösen együtt nevetni.

Kéz a kézben sétálgatni,

Lelkét lágyan simogatni.

 

Csak őt, csak őt imádni,

Karöltve vele szikrázni.

S örökké szeretve lenni,

Csak őt, csak őt szeretni!

 

Csak ő, csak ő kell nekem,

A kedvesem, szerelmesem.

Lágyan karol és kedvesen,

Csakis engemet szeressen.

 

Csak vele, csak vele leszek,

Vele lesz életem és a tervek.

Éljünk együtt ezen a földön,

Reggelente nap köszöntsön!

 

Csak ő, csak ő tudhatja rólam,

Lelkem óhajában utam róttam.

De megtaláltam mire vágytam,

Benne él teljesen a szívemben!

 

Budapest. 2020. 04. 27.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva.

Köszönöm hogy időt szántál a versemre.

Szólj hozzá

Csak őt... SZERELMES VERSEK