2020. feb 20.

Tudom hogy vársz…

írta: Csillag M . Gyöngyi
Tudom hogy vársz…

tudom_hogy_varsz_jookep.jpg

Tudom hogy vársz…

 

 

Tudom hogy vársz a híd túlsó felén,

Fel csillant néha a halvány remény!

Többször vélem sejtetőn látni téged,

Mikor mereven nézed a messzeséget!

 

Tudom hogy vársz, hisz úgy szerettél,

Mikor aludtál is csak engem kerestél!

Mikor hűvös éjszakákon az ablakban,

Vártál vagy dideregtél a vaskapuban!

 

Ma már csak emlék vagy semmi több,

De sírig hordozlak, míg leszáll a köd!

Én meg egy törött szárnyú madár csak,

Ki már nem számolja a zord napokat!

 

Látom hogy vársz a híd túlsó felén,

Nyújtanám a két kezem, még feléd!

De valami nem hagyja hogy elérjelek,

Így velem maradnak a sajgó emlékek!

 

Lassan felszáll a hídról is a nagy köd,

Eltűnik a fátyol, a szememről el űzöd!

Tisztán látok im' de te sehol sem jársz,

Mosolyod is kicsit jött s tovább szállt!

 

Jönnek újra csak a szürke hétköznapok,

Levelet se üzenetet tőled nem kaphatok!

Hiszen a fellegekben nincs pergament,

Nincsen tinta sem, ahol a lét végtelen!

 

De én tudom hogy vársz a híd túloldalán,

Nem kell hozzá sem tinta sem pergamen!

Mert lélek ki abban lakozott kit szerettem,

Szabadon szárnyal felettem a végtelenben!

 

Budapest. 2020. 02. 10.

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvasod a versemet!

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET Tudom hogy vársz... SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK