2020. jan 19.

Képzeletben...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Képzeletben...

kepzeletben_jookep.jpg

Képzeletben...

 

Ha messze is vagy, ott vagyok veled,

szerelmesen lágyan fogom két kezed.

Szívemnek dobbanása csak érted szól,

hű szerelmem tán érzed te is távolból?

 

Képzeletben ez a szív körül ölel téged,

próbálja majd enyhíteni a szenvedésed!

Ha akarod majd álmaidban veled leszek,

óvlak majd örökké és hűen megvédelek!

 

Esténként ajkadra csókolom az álmom,

megsúgom néked, szerelmedre vágyom.

Ajkad lassan megnyílik és vissza csókol,

ölelésem elfogadod és sohase tiltakozol!

 

Oly messze vagy kedvesem mégis közel,

hiszen benne vagy szívemben ott létezel!

Szerelmetes szívem csak érted dobban,

messze vagy de szeretlek, egyre jobban!

 

Te vagy az én legszebb vágyam, álmom,

nem szerettem még így senkit e világon!

Őrizd meg szemedben szeretetem lángját,

a szerelem oltárán áldozzunk egy fáklyát!

 

Ha itt leszel kedves megmutatom néked,

mennyire tud e szív szeretni majd téged!

Addig is álmodom és álmodj rólam te is,

meglásd boldogságunk egyre közeledik!

 

Képzeletben addig szeress az álmodban,

édesen aludjál el esténként a karomban!

Képzeletben ölelj és csókolj kedvesem,

mert nekem te vagy az egyetlen életem!

 

Budapest. 2020. 01. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a verseimet!

Szólj hozzá

Képzeletben... SZERELMES VERSEK