2020. jan 02.

Álmomban láttalak …

írta: Csillag M . Gyöngyi
Álmomban láttalak …

almomban_lattalak.jpg

Álmomban láttalak …

Egy hete csak egy férfivel álmodom,

Délceg, szeme kék, csüng az ajkamon!

A csókja édes és heves de lágyan érzéki,

Nem akarok tartozni, így vissza adom néki!

 

Karjával átölel, fogja a derekam és táncolunk,

Oly mennyei zene, ilyet soha nem álmodtunk!

A dallamban eggyé válik a testünk és lelkünk,

Beteljesül minden érzésünk, nagy szerelmünk!

 

Eljön a reggel, galamb lesz a kedves lovagom,

Hiába megyek utána, nincs sehol, sem udvaron!

Mennem kell dolgozni, várnak a vevőim a boltba,

Estére a bánatomat úgyis belefojtom egy jó borba!

 

Bemegyek a boltba és dolgozom, aztán felnézek,

Mikor az ajtón megcsörren a kis csengő bejönnek.

De mit is látok? Úristen! Álmaim férfija jött be!

Nem hiszem el, nem is hallom mikor köszönt ide!

 

Majd elájultam és forgott velem az egész világ,

Leültetett a székre, és kérdezte jól vagy kis virág?

Zavarodottságomban még a nevem is elfeledtem,

Szabályosan a levegő is megállt és lemerevedtem!

 

Nevetett a szeme , pont olyan volt mint álmomba,

Felálltam a székről, de vissza is estem én a padlóra!

Megfogta majd a csuklómat, nézte a szívverésemet,

De az úgy kalimpált és még nem engedte el kezemet!

 

Majd halkan mondtam, köszönöm jól vagyok én már,

Ő pedig megkérdezte, baj lenne ha engem meg vár?

Meghívna egy kávéra vagy egy italra az ijedtségre,

Te atya ég most hívott meg engem egy vendéglőbe!

 

De alig tudtam válaszolni és rögtön igent mondtam,

Pedig nem tudom mi történt velem nem is akartam!

Sokk hatás ért amikor megláttam az álombéli férfit,

Nem tudom, hisz idegen nem ismerem vagy mégis?

 

Találkoztunk egy vendéglőben, csak néztük egymást,

Éreztük valami vibrál a levegőben éreztük a vonzást!

Aztán az asztal felett áthajolt a kedves és megcsókolt,

A szívem meg úgy beindult tőle, észbontóan zakatolt!

 

Elnézését kértem, ki kellett mennem kicsit a mosdóba,

Mire vissza értem, egy virág, egy levél várt a korsóba!

Felnéztem, megláttam a csodálatosan fehér galambom,

Mire feleszméltem, kitekintettem a vendéglő ablakon!

 

A levélbe azt írta a kedves, nem sokára eljövök érted,

Csak várj türelmesen és hamarosan itt leszek néked!

Egy fehér toll volt a levélben, de én akkor már tudtam,

Álmaim váltak valóra és a levélre egy csókot nyomtam!

 

Budapest. 2019. 12. 17.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a verseimet!

Szólj hozzá

Álmomban láttalak … SZERELMES VERSEK