2019. nov 18.

Vágyom Rád...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Vágyom Rád...

vagyom_rad_jookep.jpg

 

Vágyom Rád...

 

Vágyom Rád hogy csak érezzelek,

Kínzott testemmel nem is lélegzek,

Hiányzik a karod amivel átölelhetsz,

Egész éjjel magadénak követelhetsz.

 

Vad vágyaim is olykor felébresztenek,

Utána meg álmatlanságban szenvedek.

Égő testem magáénak követel tégedet,

Magamon érezni újra a szívverésedet!

 

Hiába várom tüzes testem csillapodjon,

Vágyok rá, velem ébrednél hajnalokon.

Csókjaiddal feküdni meg azzal ébredni,

Együtt veled a sötét fellegekbe érkezni!

 

Hozzád simulnék mikor fázom éjjelente,

És megmelegítenél ha jön a napfelkelte.

Vacogó testem lángra gyúlna érintésedre,

Szerelemre van a testem érted kiéhezve!

 

Forró csókoddal a mámor járja át lelkem,

Apró csókjaidtól, kéjtől remegve testem!

A gyönyör mit együtt élhetünk veled át,

Mikor testünk felveszi egymás ritmusát!

 

Apró halk sikolyokkal érkeznénk a csúcsra,

Ezerszer elmondani szeress még most újra!

Valahányszor ölelsz még szerelmet suttogva,

Boldog kielégültséget csalva ezzel arcomra!

 

Úszni veled együtt a boldogság tengerében,

Élni veled a mámorító forró szenvedélyben!

Nem vágyom én többre mint hogy szeressél,

Mikor együtt vagyunk, mindig rám figyeljél!

 

Budapest. 2019. 11. 17.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Vágyom Rád... SZERELMES VERSEK