2019. okt 27.

Mit tegyek ...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mit tegyek ...

mit_tegyek_joookep.jpg

Mit tegyek ...

 

Fejem felett sötétek a fellegek,

Mit tegyek hogy hűen szeress?

Kacsintgatsz balra majd néha jobbra,

Nem vagy szememben hűség szobra!

 

Mégis annyira szeretlek fáj nagyon,

Rettegek hogy el hagysz egy napon!

Belőled merítem az erőm a bajban,

Néha vigaszt nyújtasz hajnalokban.

 

Mikor hozzád bújok, szeretlek súgod,

Rég érzem, egyre hűvösebb a csókod!

Mit tehetnék hogy csak engem szeress?

Velem légy és velem vidáman nevess!

 

Érzem kihűlt nálunk a nagy szerelem,

Az okát hiába keresem mégsem lelem!

Pedig én még most is imádlak nagyon,

Hiába bíztam benned lelkesen, vakon!

 

Egyre ritkábban ölelsz, pedig várom,

Csak engem szeress én erre vágyom!

Mit tegyek hogy újra engem szeress?

Hogy te is a szerelmemért reszkess!

 

Mit tehetnék, újra boldogok legyünk?

Együtt szárnyalhasson újra a lelkünk?

Mondd mit tegyek? Mindent megteszek!

Nézd, nézd mennyire bánt én szenvedek!

 

Bele pusztulok abba hogy nem szeretsz,

Lásd most rajtad áll minden, dönthetsz!

De ha nem érzel semmit, menj el kérlek!

Hiába tagadnám, én a szívemből vérzek!

Budapest. 10. 21.

 

Saját szerzemény. Szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versem!

Szólj hozzá

Mit tegyek ...