2019. sze 14.

Vajon hol vagy ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Vajon hol vagy ?

vajonholvagykep.jpg

Vajon hol vagy ?

 

Nem látlak, vajon hol vagy?

Nem érzem a gondolataidat!

Magamra hagytál elmentél,

A szívembe költözött a tél!

 

Vajon hol vagy? Nem is hallak,

Fülembe súgott szép szavaidat,

El kell felednem örökre téged,

Mert hiába is ha tőlem kérted!

 

Nem tudlak sohasem elfeledni,

Kit fogok ezután majd szeretni?

Gyötör egy fájó gondolat mégis,

Régen mondtad, szeretlek én is!

 

Hazudtál nekem ezt nem feledem,

Szívemet is sajnálom ezt tehetem,

Végtelen fájdalom lakozik bennem,

Még sem tudom neked mit vétettem!

 

Vajon hol vagy? Merre felé járhatsz?

Mit fogsz még adni a fájó világnak?

Csapongó vagy, nem szerettél senkit,

Kis idő múlva elhagysz te mindenkit!

 

Veled bűn az élet , mégis szerettelek,

Ma néha emlékezem, soha se feledlek,

Bár tudom szívtipró vagy, de hiányzol,

Ha kérnéd, elmennék veled a világból!

 

Kalitkába zárt madár lettem szerelmesen,

Fogja lettem a szemednek a nevetésednek!

Szabadulnék már én, de rég nem is tudok,

Látom hogy már teljesen a rabod vagyok!

 

Vajon hol vagy, kit bolondít a szerelmed?

Merre lellek? Hol talállak, hol keresselek?

Lassan engem elemészt a hatalmas bánat,

Tudnám elűzni magamból a kínzó vágyat!

 

Budapest . 2019 . szeptember 08 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet hogy olvastál !

Szólj hozzá

Vajon hol vagy ?