2019. aug 25.

Kínzó szerelem...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Kínzó szerelem...

kinzoszerelem.gif

Kínzó szerelem!

 

Ohh uram mit vétettem ,

Hova tettem a szemem?

Bántott szóval és tettleg,

Épp nem vert agyon még!

 

Szerettem , de rettegtem,

Ha lesz haragja ellenem!

Kívántam és gyűlöltem,

Magam érte büntettem!

 

Fájt a szívem és a lelkem,

Bántott is minden képen!

Mégis akartam érintsen,

Mikor tudtam fáj nekem!

 

Gyötrelem volt az életem,

Úgy éreztem ő végzetem,

Mégis fájt mikor elhagyott,

Irt levelet is mit itt hagyott!

 

Leírta benne, bocsássak meg,

Tudja mennyire bántott meg,

Inkább elmegy majd vezekelni,

Idővel talán megbocsájtok neki!

 

Az idő telt , nem jött többé soha,

A bánat őt is végleg felmorzsolta,

Szeretett a maga módján, de bántott,

Mert szeretteinkkel vívjuk a harcot!

 

Pedig ha elmondta volna, akkor még,

Talán meg bocsájtottam volna rég !

Így most vissza gondolva, tudatlanul,

Jobb is ez, hogy nem másként alakult!

 

Budapest . Augusztus 14 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet és ha megosztod!

Szólj hozzá