2019. aug 10.

Hol rontottam el ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Hol rontottam el ?

68634179_502615987173126_912332232847261696_n.jpg

Hol rontottam el ?


Majd megörülök érte , úgy szeretem,

Lehet mégis csak Ő az én végzetem?

Hasonját , mását sehol nem lelhetem,

Tudom már csak Ő jelenti az életem!

 

Megbabonázott , elvarázsolt engemet,

Megismerhettem a legszebb szerelmet!

Most elment és újra magányos vagyok,

Bennem többé boldogság nem ragyog!

 

Hol rontottam el mondjátok angyalok?

Naponta ezen gondolkodom , agyalok!

Túlságosan szerettem , és baja lehetett,

Ha az volt , nem illette a szerelmemet!

 

Istenem óhh ugye biztos én rontottam el?

Nem csináltam semmi rosszat, szerettem,

Önzés nélkül , nem várva semmit mit ad,

Ez lett a vesztem , úgy érezte ez feladat!

 

Elment, vissza se nézett, többé nem láttam,

Némán álltam a becsukott ajtónál és vártam,

Talán arra hogy vissza jöjjön , de már hiába,

Hol rontottam el ? Nem én voltam az álma !

 

Budapest . 2019 . Augustus 02 .

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet :)

Szólj hozzá

Hol rontottam el ?