2020. júl 20.

Egy délutánom...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Egy délutánom...

109937120_2339003859741716_8147715284672831088_n.jpg

Egy délutánom...

 

Hát egy délutánom :)

Lejárt a műszak , de mivel utálok nappal dolgozni , csak éjjel vagyok aktív ..bealudtam szépecskén a buszon és elvitt piripócsra vagy tudja a bánat :D

Hááát ... leszálltam körül néztem ..

Ohaaa!!! Ez de szép... fák bokrok a járda szigetek mentén a ház ablakaiban virágok :)

Éreztem az ösztönzést hogy elinduljak gyalog haza . Ahogy mentem csak rácsodálkoztam és gyönyörködtem egy egy fura alakú fára , aminek még az illata is behálózott .

Aztán megyek tovább az ablakban virágok , ahogy elmentem mellettük jött utánam az illatuk , hmmm imádom a virágok illatát :)

És már majd nem haza értem egy lakásból erős égett szag , pfuu valaki ezt most igen oda kozmálta … talán pörkölt vagy tudja fene …

Ami ezután jött … egy éles szúrás az agyamban ...TE JÓ ÉG !!!

Reggel kávét feltettem a gázra ,kotyogós kávéfőzőben ...rég nem használtam, de most megittam volna , de mivel már késésben voltam az indulással .. így fent felejtettem …

Azt az arcot nahh... ezt jó hogy nem láttátok … szerintem még a plafont is átlukasztotta a kávéfőző …

Hát nagy sóhajtással de azért haza értem …

természetesen el volt zárva a gáz …

csak melegítenem kellett :D

Kellemes délutánt Mindenkinek :)

 

Bp.2020.07. 20.

 

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva.

 

Szólj hozzá

Egy délutánom... Poénsarok