2019. nov 07.

Egy Senki …

írta: Csillag M . Gyöngyi
Egy Senki …

egy_senki_jookep.jpg

Hallgasd meg ezt a számot közben , nagyon szép!

Egy Senki …

Egy Senki vagyok neked lehet,

Szívedbe ültettem az érzéseket,

Ha szeretetet vagy ellenszenvet,

Mindenképp, mégis érzelmeket!

 

Lehet nem vagyok neked szimpi,

Lehet engemet is utálni, szeretni,

A szívedben csak azok lesznek,

Amit magad engedsz szívednek!

 

Te is szívvel születettél a Földre,

Mielőtt ítélsz mást nézz tükörbe!

Ha neked nincsen semmi hibád,

Akkor viseld el néha a kritikát!

 

Szabadnak születtem, te is az vagy,

De tartozol a kimondott szavaidnak!

Nincs jogod másról ítélkezni soha,

Lehet az életed bármikor mostoha.

 

Neked Senki vagyok, nem ismersz,

Adj időt magadnak tán megismersz,

Soha ne bántsad azért a Senkit sem,

Az én életem, bárhogy is döntöttem!

 

Nekem van barátom és nem bántom,

Mert a barátom nekem jó pajtásom!

Neked is csak akkor lesz jó barátod,

Ha hibázol te is ugyanúgy belátod!

 

Nem vagyok híres, se nem nagy sztár,

A szívemben szeretetben nincs határ!

Ha majd a szívedben a jót használod,

Lehet neked is nagyon jó hű barátod!

 

A barát azért barát önzetlen szeret,

Őrzi a barátságod hű szeretetedet,

Ha bajban vagy mindig segít neked,

Ha örömben vagy veled együtt nevet!

 

Lehet sírsz ha bánat éri a szívedet,

A barát vissza adja neked a hitedet!

Mindig melletted áll és nem hagy el,

Lehetsz jól vagy szomorú ő megölel!

 

Tán ma még Senki az a másik ember,

Az életünk tele van meglepetésekkel!

Ha figyelsz a másik emberre mindig,

Lehet Senki lesz a barátod halálodig!

 

Érzések nélkül nincs a földön se ember,

Hogy szebb legyen életed, te döntöd el,

Csak rajtad múlik életed hogy mit érzel,

Lehet más szemében te is a Senki leszel!

 

Budapest.2019.10.29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Egy Senki …