2019. nov 04.

Miért veszekednek?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Miért veszekednek?

miertveszekednek_joookep.jpg

Miért veszekednek?

A szüleim sokat veszekednek,

Gyerekeitek meg szenvednek!

Nem értem én már a felnőtteket,

Kérdem, látják a bús könnyeket?

 

Szeretem anyámat, meg apámat is,

Hallom a veszekedés foszlányait,

Akkor sírok belül, nem könnyezem,

Viszont fáj a szívem és sír a lelkem!

 

Ó istenem, mond meg ezért születtem?

Ezért nem kellett volna ide születnem!

Annyira fáj ha veszekednek a szüleim,

Megkeserítik életem, óráim, perceim!

 

Ők veszekednek, engem ki szeret meg?

Minden egyes szóra szívem beleremeg!

Drága Jézuska semmi mást nem kérek,

Csak a szüleim egymást értsék jól meg!

 

Szeressék egymást, élhessünk boldogan,

Vidámság, mosoly legyen otthonunkban!

Megértéssel, több szeretettel éljenek jól,

Űzzék ki a rémséget, gyötrő álmaimból!

 

Szeretném ha hangos veszekedés helyett,

Megváltoznának vissza kapnák a szeretetet.

Ne harsogjon a ház a hangos veszekedéstől,

Szóljon otthonunk szeretetről, a nevetéstől!

 

Budapest.2019.10.23.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Miért veszekednek?