2019. okt 31.

Barátom a sünike

írta: Csillag M . Gyöngyi
Barátom a sünike

baratom_a_sunike.jpg

Barátom a sünike

Egy nap a bokrok alatt,

Hallok kicsi halk zajt,

Szét húztam az ágakat,

Megláttam a sünikémet!

 

Szúrt de kezembe vettem,

Gombóccá lett a szentem!

Majd adtam neki kis almát,

Erre már kidugta félős orrát!

 

Majd elrágcsálta az ételkét,

De nagyon féltette az életét,

Ezért gombóc pózt felvette,

Kukucskált kifele reszketve.

 

Sok napig a kertben maradt,

Volt mikor meglátott elszaladt,

Így barátkozott a kis sün velem,

Végén megismerte már a kezem.

 

Most már felvehetem mosolyog,

Nem kell néznem már a gombócot,

Nem fél már többé sohase tőlem,

Nem bújik már gombócba előlem.

 

Most már nem szúr nem védekezik,

Barátok lettünk,naponta jelentkezik.

Minden nap adok neki gyümölcsöt,

A sünike szemében látni az örömöt!

 

Budapest. 2019. 10. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versemet!

Szólj hozzá

Barátom a sünike