2019. okt 26.

Igaz gyémánt...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Igaz gyémánt...

igaz_gyemant_joookep.jpg

Igaz gyémánt...

 

Mi történt kérded, nem is érted ,

Már lehet ti nem vagytok egyek,

Van valami, megszakadt benned,

Mi az a valami magadtól kérded!

 

Nem hajt a vágy, nem érzed a tüzet,

Ami egyé kovácsolt vala benneteket,

Megszűnt a varázsa, szerelmeteknek,

Hiába kérdezed magadtól hogy lehet .

 

Megy az idő és változnak az emberek,

Volt mikor nagyon fontos volt Ő neked,

De belátod hogy itt az idő ki kell lépned,

Hiába vérzik már ezer helyről a szíved!

 

Nagyon fáj, hisz tudod kettőn áll a vásár,

Próbáltam elmondani, te nem kapcsoltál,

Tudod hogy mindig én őrülten szerettelek,

Keresem mégis a választ rá mi történhetett.

 

Egy reggeli nap furcsa módon arra ébredtem,

Idegen lettem melletted, elhagyott az érzésem.

Mikor elmondtam te nem vetted komolyan,

Nem öleltél és csókoltál utoljára az ajtódban.

 

Bezártad az ajtót érzelem nélkül mögöttem,

Szemedre ahogy rám néztél még emlékszem!

Nem égett a tűz nem láttam fényt, a szerelmet,

Elmondtam, te csók nélkül elengedtél engemet.

 

Ne várj többé mert én már soha nem megyek,

Én inkább egyedül és magányosan szenvedek,

Ne lássa senki ha vérzik e szív és sír a szemem,

Te lelkembe ültettél valamit benne a kételyem!

 

Éreztem mennem kell, mit érzek az nem érdekel,

Nehéz lesz újra járni tanulni ezekkel a sebekkel,

Az élet igaz megy majd tovább nélküled végleg,

Más lettem, megváltoztam magamért nem érted!

 

Próbálok élni, túlélni azt amit érzek még úgy fáj,

Most már csak egy látomás talán lidérc vagy már,

Néha még álmodok veled, kísértesz az álmomban,

Hajnalban ha felébredek csupa izzadtan kábultan.

 

Az életünk egy próbaidős betanulás semmi más,

Lesz ki életedbe lép, de lehet az utolsó felvonás,

Mindenből tapasztalsz, tanulsz edz a kemény élet,

Így látod magad szemében, igaz gyémánt értéked!

 

Budapest.2019.10.24.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvasod a versemet!

Szólj hozzá

Igaz gyémánt...