2019. okt 24.

Egyetlen hű barátom...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Egyetlen hű barátom...

egyetlenhubaratomkepjoo.jpg

Egyetlen hű barátom...

 

Mikor kicsi voltál magamhoz vettelek,

Telt múlt az idő, változtak az emberek,

Sokan jöttek, valakik pedig elmentek,

Te érsz legtöbbet kincsem a lelkemnek!

 

Te nekem hűséges igaz barátom lettél,

Ha bajban voltam Te őszintén féltettél,

Ha nagyon szomorú voltam mellém bújtál,

Csendben hangtalan vigasztalni próbáltál!

 

Egyetlen barátom vagy nekem aki így szeret,

Megbecsülök minden velem töltött percedet,

Szemedben látom aggódsz ha beteg vagyok,

Öröm a léted és boldogság a minden napok!

 

Én is aggódom , gyorsabban öregszel nálam,

Mi lesz ha beteg és öreg leszel te hű társam!

Reménykedem hogy isten hosszú életet ad,

Hisz az én kis szívem egy életre elraboltad!

 

Egyetlen hű barátom vagy nekem e világon,

Betegség kerüljön el, boldogságod kívánom!

Mindig szeretlek hogy boldog legyen életed,

Hű barátod vagyok én is, bújj ide és érezzed!

 

Budapest. 10. 21.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versem!

Szólj hozzá

Egyetlen hű barátom...