2019. okt 14.

Te csak fogd a kezem...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Te csak fogd a kezem...

tecsakfogdakezemjoookep.jpg

Te csak fogd a kezem...

 

Te csak fogd a kezem,

Ne engedd el sohasem,

Te vagy nekem legszebb,

Veled életem is teljesebb!

 

Látod a tenger oly végtelen,

Mint szívemben a szerelem,

Amit irántad érzek kedvesem,

Kérj bármit tőlem megteszem!

 

Te csak ne engedd el a két kezem,

Boldoggá teszed minden percem!

Ahogy rád nézek mosolyog a szemed,

Bennem élsz a szívemben én tebenned!

 

Nem élhetünk örökké de veled életem teljes,

Bármit megteszek érted, csak neked kedves!

Örüljünk a mának mert a holnapot még kitudja,

Fogd két kezem, légy mindig hozzám simulva!

 

Jöhet ránk ólmos eső vagy akár nagy szélvihar,

Az én szerelmem megvéd téged mindig betakar!

Együtt lépkedünk kéz a kézben az élet rögös útjain,

Játsszuk együtt életünk dallamát a hangszer húrjain!

 

Te csak fogd a kezem , ne engedd el sohasem,

Bármi lesz velünk, mi egyek vagyunk az életben,

Szeretni, hinni és bízni a másikban egy életen át,

Éljük örömmel, tisztán életünk minden pillanatát!

 

Budapest 2019.10.12.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Köszönöm az idődet ha olvastad a versem!

Szólj hozzá

Te csak fogd a kezem...