2019. sze 15.

Repíts el

írta: Csillag M . Gyöngyi
Repíts el

repits_eljoo.jpg

Repíts el

 

Úgy szerettelek mielőtt elmentél,

Szeretve kérlek téged én, repíts el!

Nélküled nem élet az élet már nem,

Nem maradt utánad más emlékem!

 

Csillag lettél, én soha nem feledlek,

Amíg érzek el nem múló szerelmet,

Még most is úgy gondolok rád édes,

Mintha velem élnél,csillag és fényes!

 

Elrabolt tőlem az élet, egyet kérek,

Gyere haljunk együtt repíts el lélek,

De egyedül nekem ez nem jó élet,

Nem akarok én már élni nélküled!

 

Még most is kínoz a testem, akarlak,

Vágyom az ölelésedre, visszakaplak?

De nem felelsz már soha többé nekem,

Repíts el, nélküled az életem gyötrelem!

 

Budapest . 2019 . szeptember 08 .

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet ha olvastad a versem !

Szólj hozzá

Repíts el