2019. sze 02.

Igazi férfi...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Igazi férfi...

igaziff.jpg

 

Igazi férfi...

 

Megszülettem de lányként lettem,

Hosszú évek elnyomták bennem ,

Nem érezhettem ,nőnek születtem,

Ki vagyok és miért azt is feledtem!

 

Mikor megismertelek, kissé féltem,

Soha ilyen férfit még nem ismertem,

Figyeltél rám , éreztetted szép vagyok,

Te melletted minden nap ragyoghatok!

 

Fényt hoztál a napjaimba, életembe,

Együtt voltunk elvittél a végtelenbe,

Megmutattad milyen adni és kapni,

Semmit nem várni cserébe úgy adni!

 

Nem volt önbecsülésem te megadtad,

Hogy szeretsz te engem nem tagadtad.

Megmutattad és nekem az érzést adtad,

Nem kellett hazudozni, sem a maszlag.

 

Tiszta tekintettel csodáltál éreztetted,

Adtad őszinte a lelkeddel a szerelmed.

Nem is megváltoztatni szerettél volna,

De annyit amiről a szerelmünk szólna!

 

És én onnantól nőként éltem veled meg,

Azt a sok szépet, gyönyört és szerelmet,

Éreztetted hogy gyönyörű vagyok veled,

Ezért hálásan köszönöm édesem neked!

 

Alázattal hajlom a szerelmed előtt meg,

Engem így még férfi sohasem szeretett,

Ilyen férfiből sajnos nagyon kevés van,

Igazi férfi egy nő mellől pótolhatatlan!

 

Budapest . 2019 . Augusztus . 16 .

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Köszönöm az idődet és érezd jól magad !

Szólj hozzá