2019. aug 22.

Éjféli látogató

írta: Csillag M . Gyöngyi
Éjféli látogató

ejfeli.jpg

 

Éjféli látogató


Álmaimban jöttél, langyos nyári éjben,
Megláttam Őt a nap csodás fényében,
A tenger partról figyeltél míg úsztam,
Érzem szemeddel perzseled a testem!

Ahogy rám néztél, éreztem hogy kellesz,
Kéjben úszik  mindenem ahogy érintesz,
A kék szemed elvarázsol, megbabonázol,
Jöjj érintsed meg forró testem ami lángol.

Ahogy belépsz a vízbe és jössz felém,
Csillogó testeddel kiéhezve nézlek én.
Kiéhezve szerelemben míg forrón átölelsz,
Egyetlen érintéseddel, csókkal feltüzelsz!

Megnyílik a testem lelkem a karjaidban,
Beteljesülésre várva adj és kapj lágyan,
Elrepíted vágyam, álmaim a fellegekbe,
Ahol testünk egyesül a kéj végtelenébe.

Tűz lángolt körülöttünk lassan elhalkul,
Lecsillapodni látszik és egyre  eltompul,
Ahogy beteljesedik a vágyunk a vízben,
Testem lenyugszik, béke lett a lelkemben.

Akkor még utoljára úgy megcsókolnálak,
Eltűntél egy perc alatt nem lelem a szádat.
Ki nyújtottam a karom hogy még elérjelek,                  
De éreztem szívemben hogy elvesztettelek!

Hirtelen felriadtam álmomból csupa vizesen,
Nem tudtam én csak álom voltál e vagy sem.
Emlékszem a kezeden volt egy kendő kötve,
Csak hogy ez a kendő az enyémre van téve!

Értetlenül nézek körbe és fel nem foghatom,
Mi történt velem álmomban ezen a hajnalon,
Látomás, illúzió vagy valóság értetlenül nézek,
Egy éjféli látogató, őrültség amit most át érzek!

Budapest . 2019 . Augusztus 20 .

Saját szerzemény , szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet és a megosztásod!

Szólj hozzá