2019. aug 20.

Férfi lélek

írta: Csillag M . Gyöngyi
Férfi lélek

fflelewk.jpg

 

Férfi lélek

 

 

( Mert vannak még szép lelkű férfiak is … ? )

A magány megbetegít,
Tennem kell valamit!
Egy hölgyet szerettem,
A szívem oly védtelen!

Meggyötört elhagyott,
Egy másikért hazudott!
Még a férfiak a csalfák ?
Nem ! A férfiak gyávák!

Nem merjük mi kimutatni,
Mennyire tudunk szeretni ,
Mert a hölgyek nem ezt várják,
Hiszik a megcsalás csak nekik fájt?

A mi lelkünk ugyan úgy sír és fáj,
Nőknél ez még sem nagy akadály,
Nekem épp úgy tud fájni a múlt,
A szerelmem mikor belém unt !

Azt hittem megleltem életem asszonyát,
Sajnos ma csalódtam benne de akkorát,
Pedig én nagyon szerettem a kedvesem,
Mégis megcsalt és elhagyott engemet!

Tenyeremen hordoztam, imádtam!
Minden nap , percében kívántam!
Mégis másra vágyott és elhagyott,
Feledni nem tudom a sírás elkapott!

Nehéz szívvel ülök e kínpadon,
Ahol egykor az első csókot adom!
Hogy történhetett nem tudhatom,
Bele betegszik a szívem nagyon!

Egy éve hogy együtt voltunk már,
Nem jelentett semmit odébb állt,
Hiába könyörögtem maradjon velem,
Mondta , értsem meg el kell mennie!

Sír a fájó szívem némán e padon,
Lelkemből hiányzik, fáj nagyon,
Üres lett nélküle az egész életem,
Pedig semmi rosszat nem tettem !

………. ..csak őrülten szerettem !
És.….………..így sem kellettem !

Budapest . 2019 . Augusztus . 17 .

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !
Köszönöm az idődet és a megosztásodat!

Szólj hozzá